JBL On Stage 200ID

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Stage 200ID op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

JosMB 02-04-2015

Betreft aanvulling op de review van november 2011 :

Inmiddels heeft het apparaat de geest gegeven, schakelt niet meer in middels netstroom. Duurzaamheid nu op een 1 gezet, dit apparaat zou langer mee mogen gaan.

JosMB 29-12-2011
Geschreven voor: JBL On Stage 200ID

Deze JBL gekocht om de Ipod op te laden en af en toe muziek te luisteren waar geen muziekinstallatie staat.

Geluid is verbazingwekkend goed voor zo'n klein apparaat en rekening houdende met de prijs, heb er EUR 94,90 voor betaald inclusief verzendkosten.

Afstandsbediening in combinatie met de Ipod op de JBL haperde af en toe waarbij ik niet weet aan welk van de twee apparaten dit dan ligt. Deze gebruik ik niet meer en wordt ook niet gemist.

Verder heel eenvoudige bediening, slechts een paar knoppen en het gebruik wijst zichzelf.
Wordt ook regelmatig aangesloten op de laptop als extra speaker.

Apparaat functioneert alleen op netstroom maar dit was bekend bij aanschaf.

duuren1974 15-05-2010
Geschreven voor: JBL On Stage 200ID

We hebben dit apparaat nu 2 maanden. Tijdens de laatste vakantie heeft hij prima werk geleverd! We zijn erg tevreden. De afstandbediening is erg handig. En je iPod laadt gelijk op. Het geluid is heel zuiver. Hij is licht van gewicht waardoor je hem ook makkelijk meeneemt. Wij zijn dik tevreden!

bouke1974 26-02-2009
Geschreven voor: JBL On Stage 200ID

Perfect apparaat. Gekocht ivm de aankoop van mijn iPhone.
Besteld in het zwart, deze past het beste bij de iPhone. Zilver is minder mooi.
Veel beter en krachiger geluid dan de JBL on stage III. Beide apparaten zijn geschikt voor de iPhone.
Let op: Alle andere speakers zijn alleen geschikt voor ipods!
Enige voordeel van de JBL on stage III is dat hij kleiner is en dat hij ook op batterijen werkt.

Meerdere iPhone speakers getest, deze vind ik de mooiste. Goed alternatief is van Sony, typenr. weet ik niet. Mooi vol geluid maar voor mij te groot qua afmeting.